Dizaino mąstysenos (Design Thinking) metodas: kaip kurti inovacijas [Kaunas]

Dizaino mąstysenos (Design Thinking) metodas: kaip kurti inovacijas

Šių mokymų metu mokysimės nustatyti kliento poreikius ir generuoti idėjas. Susipažinsime su dizaino mąstysenos metodu (design thinking) ir jo etapais bei pagrindiniais praktiniais įrankiais, kaip identifikuoti kliento poreikius ir kurti jiems naujus sprendimus ar produktus.

Kodėl Jums naudingi dizaino mąstysenos mokymai?

Inovacijos versle jau nėra tik sudėtingos technologijos, lazeriai ir nauji išradimai. Inovacijos reiškia du dalykus:
– Padaryti kažką kitaip ir geriau.
– Padaryti kažką, už ką klientai sutinka mokėti.

Siekiant išlikti jums reikia inovuoti. Tai reiškia kurti geresnius produktus, keisti procesus, keisti marketingą, kurti naujas paslaugas, naujus verslo modelius. Inovacijos turi būti greitos, pataikyti tiksliai į rinkos poreikius ir kuriamos mažiausiomis sąnaudomis. Pasiekti šių rezultatų jums padės dizaino mąstysenos metodas, kurį naudoja tokios įmonės kaip Airbnb, Microsoft, Apple ir Lego.

Kas Jūsų laukia mokymų metu?

Susitikimo metu mokysimės nustatyti kliento poreikius, suvokti kliento kelią. Aptarsime naujus idėjų generavimo būdus, idėjų atrankos ir prototipų kūrimo technikas. Įgysime žinių apie komandos formavimą ir savo komandos narius bei inovacijų projektų eigos etapus. Mokysimės praktinių kūrybiškumo ugdymo įrankių panaudojimo. Susipažinsime su dizaino mąstysenos metodu (design thinking) ir jo etapais bei pagrindiniais praktiniais įrankiais, kaip identifikuoti kliento poreikius ir kurti jiems naujus sprendimus ar produktus. Jūsų laukia daug raktinių užduočių ir geras laikas.

Kam skirti mokymai?

Mokymai ypatingai pravers projektų vadovams, grupių vadovams, padalinių vadovams ir visiems, atsakingiems už naujų produktų ar paslaugų kūrimą.

Dalyvių registracija/Rytinė kavos pertrauka
08:30 - 09:00
Dr. Ieva Adomaitytė-Subačienė  
Dizaino mąstysenos principai.
09:00 - 10:30

Naujas požiūris į inovacijų kūrimo procesą. Komandos sudarymo principai, skirtingi mokymosi stiliai ir kaip tai veikia komandos formavimą.

Kavos pertrauka
10:30 - 10:45
Dr. Ieva Adomaitytė-Subačienė  
Empatijos etapas: Kliento poreikių tyrimo būdai
10:45 - 12:15

Kliento profilio sudarymas, „Job to be done“ metodas; Empatijos žemėlapis

Pietūs
12:15 - 13:15
Dr. Ieva Adomaitytė-Subačienė  
Problemos nustatymo fazė
13:15 - 14:45

„Costumer jorney“ (kliento kelias); Problemos apimties identifikavimas; Idėjų generavimo fazė

Kavos pertrauka
14:45 - 15:00
Dr. Ieva Adomaitytė-Subačienė  
Hipotezių kūrimas
15:00 - 16:30

Prototipavimo fazė; Prototipų kūrimo pratybos; Rezultatų aptarimas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Informacija

2019-12-10 08:30
2019-12-10 16:30
Kaunas

Organizatorius

Valdymo inovacijų agentūra
mokymai@innovate.lt
865216154