Inovacijų kūrimas – Dizaino mąstysenos metodas

Dizaino mąstysenos (Design Thinking) metodas kaip kurti inovacijas

Inovacijų kūrimas – Dizaino mąstysenos metodas

Dizaino mąstysenos metodas (ang. design thinking) yra kūrybinis metodas generuoti naujus sprendimus. Šis metodas gali būti universaliai taikomas kurti naujas idėjas, paslaugas, produktus, spręsti problemas. Pagrindinė priežastis, kodėl šis metodas toks sėkmingas – jis apvertė inovacijų kūrimą žemyn galva: nuo idėjos paieškų į problemos suvokimą. Tradiciškai buvo manoma, kad kuriant inovacijas svarbiausia sukurti unikalią išskirtinę idėją, tačiau ilgainiui buvo pastebėta, kad toks būdas labai pavojingas – labai daug tokių idėjų ilgainiui žlunga. Atliekant išsamius tyrimus buvo pastebėta, kad nesėkmių priežastis buvo paprasta – inovacijoms trūko konkrečios problemos, kurią norimą išspręsti.

Šie praktiniai mokymai jums tinka, jeigu:

  • Norite sukurti naują produktą ar paslaugą, bet trūksta patirties ir laiko?
  • Norite didinti pardavimus, bet trūksta žinių apie klientų poreikius?
  • Norite patobulinti paslaugas, procesu ir įtraukti darbuotojus?
  • Galvojate, kad inovacijas kuria tik technologiniai startuoliai, o jums reikia paprastų sprendimų?
  • Norite paskatinti darbuotojų kūrybiškumą?

 

Inovacijų kūrimas praktinėje sesija – tai paprastas, nebrangus ir greitas būdas gauti naujas idėjas ir įtraukti komandą. Dizaino mąstysenos įrankiai, kuriuos taikome yra patvirtintos praktine patirtimi ir geriausių pasaulio verslo mokyklų rekomendacijomis.

Turinys

Mokymų turinys ir trukmė gali būti derinami individualiai. Pagrindinės mokymų temos, kurias aptarsime:

  • Kaip gimsta inovacijos ir nuo ko pradėti?
  • Kaip rasti ir suprasti problemą?
  • Kliento poreikiai: kaip mąsto jūsų klientas? Tyrimo simuliacija >>. Empatijos žemėlapis.
  • Outcome Driven Innovation metodo taikymas. – ‘Jobs-To-Be-Done’ ir ‘Value Proposition’ metodai bei nauda.
  • Idėjos. Iš kur jos „ateina“? Idėjų generavimas ir hipotezių tikrinimas. „Pain ir Gain“ metodas.
  • Prototipavimo būdai bei įtaka problemų sprendimui.

 

Po mokymų siūlome lydinčias praktines sesijas. Sesijų metu kartą per savaitę 2 – 4 ak. val. skirsime konkrečių problemų aptarimui ir sprendimų paieškai. Jūsų kolektyvas atliks namų darbus, tai didins jų įsitraukimą.

MOKYMŲ LEKTORĖS:

Dr. Ieva Adomaitytė-Subačienė

DR. IEVA ADOMAITYTĖ-SUBAČIENĖ

Valdymo inovacijų agentūros įkūrėja ir vadovė, Vilniaus universiteto dėstytoja, mokymų trenerė.

Plačiau apie Ievą >>

Laura Vencė

DR. LAURA VENCĖ

Neuromokslininė, darbuotojų emocijų valdymo kompetencijų ugdymo konsultantė.

Plačiau apie Laurą >>

UŽSAKYTI:

Sudomino? Užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime, kad aptartumėme aktualias detales dėl šių mokymų jūsų komandai.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.