Nauja programa socialiniams darbuotojams paremta neuromokslų atradimais: Kaip dirbti su klientais ir „neperdegti“

Nauja programa socialiniams darbuotojams paremta neuromokslų atradimais: Kaip dirbti su klientais ir „neperdegti“

KAS UNIKALU?

Visų žmonių smegenys turi tą pačią struktūrą ir veikia pagal tą pačią schemą. Šiuolaikinis mokslas jau turi įrankius pažvelgti į biologinius procesus mūsų smegenyse ir nustatyti tam tikrus dėsningumus kaip mes priimame sprendimą. Šiuose mokymuose paaiškinsime procesą kaip smegenys priima sprendimą, kada žmogus motyvuotas ir nori keisti aplinkybes, kokios priežastys gali lemti, kad tie pokyčiai nevyksta. Taip pat mokymų metu suteiksime praktinių patarimų kaip socialiniams darbuotojams saugoti save ir susitaikyti su lėta arba nevykstančia pažanga darbe su klientais ir kaip tą pažangą paskatinti.

SCARF modelis leidžia pažvelgti į žmones remiantis neuromokslinių smegenų tyrimų duomenimis. Neuromokslai tiria biologines nervų sistemos funkcijas. SCARF modelis išskiria penkis svarbius poreikius, kurių tenkinimo reikalauja kiekvieno žmogaus smegenys. Vis daugiau tyrimų įrodo, kad smegenys yra socialinis organas ir joms būtinas bendradarbiavimas. SCARF tai statusas (Status), užtikrintumas (Certainty), autonomija (Autonomy), ryšys (Relatedness) ir teisingumas (Fairness). Neuromoksliniai tyrimai rodo, kad bent vieno kliento poreikio netenkinimas trukdo siekti efektyvaus socialinių problemų sprendimo proceso. Nustatyta, kad šie poreikiai yra prigimtiniai ir jų netenkinimas klientams sukelia paslaugos atsisakymo atsaką smegenyse. Tuo metu, kai šie penki poreikiai yra patenkinti klientas dažniausiai priima sprendimą keistis ir bendradarbiauti.

MOKYMŲ NAUDA DALYVIAMS:

  • Mokymų dalyviai gebės atpažinti ir valdyti socialines grėsmes, kurios kyla jų darbo vietoje.
  • Mokysis valdyti savo emocijas, kad užtikrintų savo ir klientų socialinių SCARF poreikių patenkinimą.
  • Po mokymų įgis žinių apie smegenų veiklos procesus ir sprendimų priėmimo eigą.
  • Po mokymų dalyviai gebės sukurti socialiniam darbui palankią emocinę aplinką su klientais.
  • Dalyviai išbandys praktines užduotis, kurios padės spręsti bendravimo sunkumus ne tik darbinėse, bet ir asmeninėse situacijose.
Dr. Laura Vencė  
SCARF modelio teorinis pristatymas grįstas neuromoksliniais tyrimais
09:00 - 10:30

Praktinė užduotis: Klientų portretų aptarimas. Klientų grėsmės ir noro bendradarbiauti žemėlapio braižymas. STATUSAS (Status). Praktika: statuso poreikio vertinimas (situacinė užduotis).

Kavos pertrauka
10:30 - 10:45
UŽTIKRINTUMAS (Certainity)
10:45 - 12:15

Praktika: užtikrintumo poreikio vertinimas (situacinė užduotis).

Pietų pertrauka
12:15 - 13:15
AUTONOMIJA (Autonomy) - autonomijos poreikio vertinimas (situacinė užduotis)
13:15 - 14:45

Praktika: autonomijos poreikio vertinimas (situacinė užduotis). RYŠYS (Relatedness). Praktika: ryšio poreikio vertinimas (situacinė užduotis).

Pertrauka
14:45 - 15:00
TEISINGUMAS (Fairness)
15:00 - 16:30

Praktika: teisingumo jausmo poreikio vertinimas (situacinė užduotis). SCARF modelio taikymo praktikoje aptarimas.

Parašykite komentarą

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Informacija

    Organizatorius

    Valdymo inovacijų agentūra
    mokymai@innovate.lt
    865216154