Klientų aptarnavimas ir pardavimai SCARF metodu

Klientų aptarnavimas ir pardavimai SCARF metodu

KAS UNIKALU?

Mokymų apie pardavimus pasiūla yra begalinė: nuo internetinių webinarų iki „senų vilkų patarimų“. Kuo unikalūs mūsų mokymai? Visų žmonių smegenys turi tą pačią struktūrą ir veikia pagal tą pačią schemą. Šiuolaikinis mokslas jau turi įrankius pažvelgti į biologinius procesus mūsų smegenyse ir nustatyti tam tikrus dėsningumus kaip mes priimame sprendimą. Tame tarpe sprendimą pirkti arba ne. Šiuose mokymuose, klientų aptarnavimas ir pardavimai SCARF metodu, paaiškinsime procesą kaip smegenys priima sprendimą.

SCARF modelis leidžia pažvelgti į žmones remiantis neuromokslinių smegenų tyrimų duomenimis. Neuromokslai tiria biologines nervų sistemos funkcijas. SCARF modelis išskiria penkis svarbius poreikius, kurių tenkinimo reikalauja kiekvieno žmogaus smegenys. Vis daugiau tyrimų įrodo, kad smegenys yra socialinis organas ir joms būtinas bendradarbiavimas. SCARF tai statusas (Status), užtikrintumas (Certainty), autonomija (Autonomy), ryšys (Relatedness) ir teisingumas (Fairness). Neuromoksliniai tyrimai rodo, kad bent vieno kliento poreikio netenkinimas trukdo siekti efektyvaus pardavimų proceso. Nustatyta, kad šie poreikiai yra prigimtiniai ir jų netenkinimas klientams sukelia paslaugos atsisakymo atsaką smegenyse. Tuo metu, kai šie penki poreikiai yra patenkinti klientas dažniausiai priima sprendimą pirkti.

MOKYMŲ NAUDA DALYVIAMS:

  • Dalyviai gebės atpažinti klientų socialinius poreikius,
  • mokysis keliauti per pardavimo ir klientų aptarnavimo procesą, kad patenkintų kliento poreikius,
  • kiekvienas dalyvis išbandys kliento rolę aptarnavimo ir pardavimo procese,
  • dalyviai mokysis kaip užmegzti šiltą kontaktą su klientu, kaip vesti pokalbį tenkinant kliento socialinius poreikius ir kaip užbaigti pokalbį su klientais.
  • dalyviai supratę kliento aptarnavimo SCARF metodu principą padidins savo pasitikėjimą darbo vietoje ir gebės užmegzti efektyvų bendradarbiavimo ryšį.
Dalyvių registracija/Rytinė kavos pertrauka
08:30 - 09:00
Dr. Laura Vencė  
SCARF modelio teorinis pristatymas grįstas neuromoksliniais tyrimais
09:00 - 10:30

Praktinė užduotis: Klientų portretų aptarimas. Klientų grėsmės ir noro bendradarbiauti žemėlapio braižymas. - STATUSAS (Status). Praktika: statuso poreikio vertinimas (situacinė užduotis). - UŽTIKRINTUMAS (Certainity). Praktika: užtikrintumo poreikio vertinimas (situacinė užduotis).

Kavos pertrauka
10:30 - 11:00
SCARF modelio teorinis pristatymas grįstas neuromoksliniais tyrimais
11:00 - 13:00

- AUTONOMIJA (Autonomy)- autonomijos poreikio vertinimas (situacinė užduotis) Praktika: autonomijos poreikio vertinimas (situacinė užduotis). - RYŠYS (Relatedness). Praktika: ryšio poreikio vertinimas (situacinė užduotis). - TEISINGUMAS( Fairness) Praktika: teisingumo jausmo poreikio vertinimas (situacinė užduotis). - SCARF modelio taikymo praktikoje aptarimas.

Parašykite komentarą

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Informacija

2020-02-21 08:30
2020-02-21 13:00

Organizatorius

Valdymo inovacijų agentūra
mokymai@innovate.lt
865216154