Inovacijų kūrimo mokymai (Design Thinking)

„Jei žmonės nesielgtų kvailai, jie niekada nepadarytų nieko protingo“ – Ludwig Wittgenstein

Inovacijų kūrimo mokymai (Design Thinking)

Inovacijos versle jau nėra tik sudėtingos technologijos, lazeriai ir nauji išradimai. Inovacijos reiškia du dalykus:

– Padaryti kažką kitaip ir geriau.

– Padaryti kažką, už ką klientai sutinka mokėti.

Siekiant išlikti jums reikia inovuoti. Tai reiškia kurti geresnius produktus, keisti procesus, keisti marketingą, kurti naujas paslaugas, naujus verslo modelius. Inovacijos turi būti greitos, pataikyti tiksliai į rinkos poreikius ir kuriamos mažiausiomis sąnaudomis. Pasiekti šių rezultatų jums padės profesionalios inovacijų kūrimo sesijos.

Ar žinote kas vienija Airbnb, Microsoft, Apple ir Lego? Be to, kad tai bene garsiausios pasaulio kompanijos, jas vienija gebėjimas išlikti lyderiais ir ….. Dizaino mąstysenos metodas. Šį metodą prieš dešimtmetį sugalvojo Stanfordo universiteto (JAV) mokslininkai.

Remdamiesi geriausia užsienio praktika, vedame dizaino mąstysenos (Design Thinking) sesijas bei mokymus.

Užsisakę mūsų paslaugas gausite:

Įvadinius mokymus jūsų komandai, kokybišką ir rezultatyvią problemų sprendimo sesiją.

Taip pat padėsime jums:
– atlikti aplinkos tyrimą ir išsiaiškinti klientų lūkesčius,
– parengsime klientų empatijos žemėlapį,
– pravesime idėjų generavimo sesijas (pvz. Lego play),
– padėsime parengti verslo modelio drobę.

Metodo esmė

Spręsk kliento problemą, o ne kurk sprendimą sau.

Mūsų siūlomą paslaugą sudaro šie etapai:

1. Empatijos, įsijautimo į verslo problemą, fazė (Empathize)

Empatijos procesas yra siejamas įsijautimu į klientą ir jo poreikių analize. Labai svarbu įsiklausyti, kokios yra jų klientų baimės ir iššūkiai, ko jiems trūksta. Tam naudojame įvairius tyrimo metodus ir Empatijos žemėlapį.

2. Apibūdinimo fazė (Define)

Apibūdinimo fazė pasižymi sintezavimo procesu, kuriuo metu yra apibendrinama medžiaga, gauta iš pirmos fazės. Visos įžvalgos yra sutraukiamos į vieną visumą, tam kad nuspręsti ko išties nori klientas.

3. Idėjų generavimo fazė (Ideation)

Svarbu pabrėžti, jog šioje fazėje reikėtų mąstyti kuo plačiau ir sugeneruoti kiek įmanoma daugiau konceptų. Įvairūs metodai padės jūsų komandai mąstyti nestandartiškai.

4. Prototipavimo fazė

Kartu kursime naujus sprendimus jūsų verslo augimui. Inovacijų kūrime labai populiarus popierinio arba stalo prototipavimo metodas. Tai pigus ir greitas būdas, atrasti klientui reikalingus sprendimus.

5. Testavimas

Atliekant idėjos testavimą siūlome klientų patirties tyrimus >>