Socialinio konteksto, suvokimo, klientų patirties tyrimai

„Sugebėti apmąstyti idėją jos nepriimant yra išlavinto proto požymis.“ – Aristotelis

Socialinio konteksto, suvokimo,
klientų patirties tyrimai

Naujosios pasaulio start‘uolių kūrimo ir žlugimo tendencijos aiškiai rodo – pradėti reikia ne nuo idėjos. Pradėti reikia nuo problemos ir aplinkos suvokimo. Kaip mąsto vartotojas? Kodėl jis priima tokius sprendimus? Kodėl perka arba neperka?

Mes padėsime jums suprasti. Pasakykite mums, ką norite sužinoti apie savo produktą, pirkėjus ar darbuotojus, mes žinosime kaip.

Mūsų ekspertai turi didelę socialinių ir psichologinių tyrimų vykdymo patirtį. Naudojame vertinimo, stebėsenos, konteksto analizės, medijų diskurso ir kitus metodus, atliekame giluminius interviu, fokusuotas diskusijų grupes.

Šis tyrimas jums reikalingas, jeigu:

– Pradedate naują verslą ir norite sužinoti kaip rinka priims jūsų produktą, paslaugą.
– Jaučiate, kad mažėja pardavimai, atsirado konkurentai.
– Keičiasi vartotojų elgsena ir poreikiai.
– Norite taikyti naujas marketingo strategijas.
– Kuriate socialines arba technologines inovacijas.

Užsakyk tyrimą dabar

Užpildyk užklausos formą ir mes su jumis susisieksime per 24 val.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.