Socialinio verslo organizacijos skiriasi nuo tradicinio verslo kuriamu socialiniu poveikiu. Yra kiti svarbūs aspektai: socialinė misija, darbuotojų darbo sąlygos, skaidrumas, tvarumas, pelno reinvestavimas, inovacijos, tačiau svarbiausia, kokį konkrečiai išmatuojamą socialinį poveikį kuria verslo organizacija.
Socialinis poveikis dažniausiai apibudinamas kaip teigiamas ir reikšmingas pokytis, lemiantis socialinių aplinkybių (darbo, pajamų, gyvenimo kokybės, nuostatų, emocinės būklės, gebėjimų ir t.t.) pasikeitimą. Taigi, poveikį išmatuoti nėra lengva, nes kai kurie poveikio rodikliai gali būti objektyviai išmatuojami, tačiau dar daugiau yra matuojami subjektyviai.
Duomenų apie socialinį poveikį rinkimo metodai:
Mes padedame:
Užpildyk šią formą ir mes su jumis susisieksime per 24 val.