Nemokami įrankiai, kurie apima nuo projekto plano iki paslaugų kokybės vertinimo.
Nemokami įrankiai, kurie apima nuo projekto plano iki paslaugų kokybės vertinimo.
Siekiant padėti organizacijoms, parduodančioms socialines paslaugas, objektyviai įvertinti savo teikiamų paslaugų kokybę, buvo sukurtas metodinis leidinys, leidžiantis jame pateikiamų gairių pagalba tai padaryti kuo efektyviau. Metodinėje priemonėje kalbama apie tai, jog įvairiose srityse siekiama rezultatus pamatyti kuo skubiau, tačiau toks požiūris nedera su socialinių paslaugų teikimu ir jų aukštos kokybės užtikrinimu.
Verslo modelį greitai ir paprastai padės pasirinkti CANVAS – verslo modelio drobė (angl. business model canvas). Šį įrankį Aleksandras Ostervalderis (Alexander Osterwalder) sukūrė tam, kad padėtų verslams surasti plėtros kelią ir būti priešakyje konkurentų. Šis modelis patogus tuo, kad viename lape turėsite visą jums ir investuotojams svarbią informaciją.
Šis modelis skirtas paslaugų kokybės vertinimui, naudojant penkis pagrindinius kriterijus: patikimumą (angl. releability), reagavimą (angl. responsiveness), kompetenciją arba užtikrintumą (ang assurance), empatiją ir materialinius aspektus (apčiuopiamumas) (angl. tangibles). ServQual modelis dažniausiai diegiamas organizacijų vidaus procesuose ir nėra sertifikuojamas, bet yra efektyvus įrankis kokybės valdymui, nes padeda matuoti, kiek organizacija atrodo patikima, kompetentinga, empatiškas savo klientams.
Paprastas, veiksmingas būdas skatinti kūrybiškumą komandoje, mokykloje ar dirbtuvėse. Bei šią užduotį galima lengvai pritaikyti įvairiose veiklose – nuo strateginių sesijų iki edukacinių programų, komandos formavimo sesijų. Dalyviai įvardija aktualią problemą, tuomet pasitelkia tris atsitiktinius daiktus ir generuoja 9 skirtingas idėjas problemos sprendimui. Užduotis skatina netikėtą mąstymą, ugdo gebėjimą žiūrėti į iššūkius iš naujų perspektyvų bei kurti netradicinius sprendimus.