Paslaugų planavimas ir organizavimas taikant KAIZEN metodą

Paslaugų planavimas ir organizavimas taikant KAIZEN metodą

Nauja!

Paslaugų planavimas ir organizavimas taikant KAIZEN metodą

Šios naujos mokymų programos tikslas – supažindinti dalyvius su KAIZEN metodo principais bei jų taikymo galimybėmis planuojant ir teikiant socialines ar kitas paslaugas bei vertinant paslaugų veiksmingumą.

Programos uždaviniai:

  • Supažindinti dalyvius su KAIZEN metodo teoriniais pagrindais: suteikti žinių apie KAIZEN metodo kilmę, jo pagrindinius principus ir praktinį taikymą.
  • Suteikti praktinių įgūdžių, kaip efektyviai naudoti KAIZEN metodą paslaugų planavime, organizavime ir teikime.
  • Aptarti gerąsias darbuotojų įtraukimo praktikas siekiant paslaugų kokybės gerinimo.
  • Aptarti su dalyviais kaip naudoti KAIZEN metodą nuolatiniam grįžtamajam ryšiui su paslaugų gavėjais, siekiant greitai ir efektyviai reaguoti į jų poreikius.
  • Skatinti organizacijų nuolatinio tobulinimo kultūrą ir asmeninį darbuotojų įsitraukimą.

Nauda dalyviams:

Mokymų dalyviai supras, kaip veikia Kaizen metodas ir jo filosofija, paremta nuolatiniu tobulinimu ir darbuotojų įgalinimu. Jie sužinos, kaip šį metodą pritaikyti paslaugų teikime, kad darbas taptų aiškesnis, efektyvesnis ir labiau orientuotas į rezultatus.

Dalyviai išmoks:

  • planuoti ir vertinti savo veiklą pagal PDCA ciklą,
  • naudoti Kanban ir Kaizen lentas darbų ir tobulinimų valdymui,
  • taikyti „5 Kodėl“ metodą problemų priežastims nustatyti,
  • rinkti ir analizuoti duomenis paslaugų kokybei gerinti,
  • inicijuoti komandinius aptarimus ir gemba pasivaikščiojimus, kad sprendimai būtų paremti realia situacija.

Pažymėjimai

Programos apimtis 8 ak. val. Dalyviams bus išduodami programos baigimą patvirtinantys pažymėjimai.

Programos kodas SD202500525.

Mokymai gali būti tiek nuotoliniai, tiek organizuojami gyvai. Atvykstame į jūsų organizaciją arba galime pasiūlyti įvairias mokymų erdves.

MOKYMŲ LEKTORĖ:

Dr. Ieva Adomaitytė-Subačienė

DR. IEVA ADOMAITYTĖ-SUBAČIENĖ

Valdymo inovacijų agentūros įkūrėja ir vadovė, Vilniaus universiteto dėstytoja, mokymų trenerė.

Plačiau apie Ievą >>

DIENOTVARKĖ:

Nuo Masaaki Imai „gero pokyčio“ idėjos iki Toyotos gamybos sistemos, kurioje Kaizen pirmą kartą tapo sistemingu PDCA (Planuok–Daryk–Tikrink–Veik). 11 KAIZEN principų ir pagrindinės sąvokos – „švaistymas“ (muda), „srauto netolygumas“ (mura) ir „perkrova“ (muri).

5 Kaizen kultūros atramos ir jų taikymo specifika socialinių paslaugų aplinkoje. Bus aptariama kaip „švaistymų“ (muda) identifikavimas ir komandos pasiūlymų sistema padeda įtvirtinti kultūrinį pokytį organizacijose.

PDCA ratą ir jo taikymą sudarant individualų pagalbos planą, „5 Kodėl“ bei Kanban lenta. Bus aptarti paslaugų gavėjų pažangos vertinimo rodiklių pagal SMART metodiką.

KAIZEN renginio inicijavimo seka: problemos formulavimas, Kaizen lentos sukūrimas, atsakomybių ir terminų paskirstymas, sėkmės rodiklių pasirinkimas.

UŽSAKYTI:

Sudomino? Užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime, kad aptartumėme aktualias detales dėl šių mokymų jūsų komandai.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.