Nauja!
Paslaugų planavimas ir organizavimas taikant KAIZEN metodą
Šios naujos mokymų programos tikslas – supažindinti dalyvius su KAIZEN metodo principais bei jų taikymo galimybėmis planuojant ir teikiant socialines ar kitas paslaugas bei vertinant paslaugų veiksmingumą.
Programos uždaviniai:
- Supažindinti dalyvius su KAIZEN metodo teoriniais pagrindais: suteikti žinių apie KAIZEN metodo kilmę, jo pagrindinius principus ir praktinį taikymą.
- Suteikti praktinių įgūdžių, kaip efektyviai naudoti KAIZEN metodą paslaugų planavime, organizavime ir teikime.
- Aptarti gerąsias darbuotojų įtraukimo praktikas siekiant paslaugų kokybės gerinimo.
- Aptarti su dalyviais kaip naudoti KAIZEN metodą nuolatiniam grįžtamajam ryšiui su paslaugų gavėjais, siekiant greitai ir efektyviai reaguoti į jų poreikius.
- Skatinti organizacijų nuolatinio tobulinimo kultūrą ir asmeninį darbuotojų įsitraukimą.
Nauda dalyviams:
Mokymų dalyviai supras, kaip veikia Kaizen metodas ir jo filosofija, paremta nuolatiniu tobulinimu ir darbuotojų įgalinimu. Jie sužinos, kaip šį metodą pritaikyti paslaugų teikime, kad darbas taptų aiškesnis, efektyvesnis ir labiau orientuotas į rezultatus.
Dalyviai išmoks:
- planuoti ir vertinti savo veiklą pagal PDCA ciklą,
- naudoti Kanban ir Kaizen lentas darbų ir tobulinimų valdymui,
- taikyti „5 Kodėl“ metodą problemų priežastims nustatyti,
- rinkti ir analizuoti duomenis paslaugų kokybei gerinti,
- inicijuoti komandinius aptarimus ir gemba pasivaikščiojimus, kad sprendimai būtų paremti realia situacija.
Pažymėjimai
Programos apimtis 8 ak. val. Dalyviams bus išduodami programos baigimą patvirtinantys pažymėjimai.
Programos kodas SD202500525.
Mokymai gali būti tiek nuotoliniai, tiek organizuojami gyvai. Atvykstame į jūsų organizaciją arba galime pasiūlyti įvairias mokymų erdves.

