Innovate ekspertė dr. Laura Vencė konferencijoje moters vizija

Innovate ekspertė dr. Laura Vencė konferencijoje moters vizija Naujienos

Šių metų spalio 8 d. Kauno Žalgirio arenoje vyks jau ketvirtoji didžiausia motyvacinė konferencija moterims „Moters Vizija“. Savo patirtimi su renginio dalyvėmis dalinsis ir Valdymo idėjų agentūros ekspertė neuromokslininkė dr. Laura Vencė. Konferencijoje dr. L. Vencė skaitys pranešimą S.C.A.R.F. metodo tema, kuriame papasakos apie šio metodo pritaikymą skatinant pardavimus versle. 

Dr. Laura Vencė yra sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį neuromokslo srityje, tyrinėjant žmogaus emocijas bei sprendimų priėmimo procesus. Lektorė jau keletą metų veda mokymus ir seminarus įvairiems kolektyvams, taip supažindindama juos su inovatyviais valdysenos metodais ir padedama jiems tobulėti. Dr. L. Vencės teigimu, emocijų mechanizmo smegenyse pažinimas ir neuromokslais paremtos metodikos atveria ne tik karjeros galimybes, bet ir prisideda prie geresnės visos visuomenės emocinės sveikatos.

Nepaisant to, jog konferencija skirta dailiosios lyties atstovėms, metodo žinojimo naudą pajaučia visi. Emocijų valdymo kompetencijų ugdymui pamatai turi būti padėti dar mokykloje. Dr. L. Vencė teigia: „S.C.A.R.F. metodas gali būti diegiamas ir švietimo aplinkoje, skatinant mokinius įsitraukti į veiklas ir procesus, kadangi anksčiau ar vėliau jie vistiek atsiduria darbinėje aplinkoje, kurioje ir buvo sukurtas minėtas metodas.“ 

S.C.A.R.F. metodas dar vadinamas raktu į lyderystę ir produktyvų, kūrybišką darbą komandoje. Šis metodas apima penkis žmogaus būsenos aspektus, kurių pirmosios raidės sudaro akronimą, padedantį lengviau įsiminti svarbiausias metodo sąvokas ir teiginius. Tai:  statusas aplinkinių atžvilgiu, užtikrintumas dėl ateities, savarankiškumas ir galimybė kontroliuoti įvykius, saugumo jausmas bendraujant artimoje aplinkoje bei sąžiningumas, kaip teisingų mainų suvokimas socialinėse situacijose.  Dr. Laura Vencė užsimena, kad kurdami šį metodą neuromokslininkai stengėsi sužinoti, kaip smegenys jaučiasi dirbdamos, kaip stresinėse situacijose yra priimami skubūs sprendimai. Ji neslepia, jog tokio pobūdžio tyrimai gana greit peržengia laboratorijų ribas ir yra pritaikomi praktiškai – šiuo atveju, S.C.A.R.F. metodas naudojamas skatinant pardavimus ir sukuriant pozityvų ryšį darbuotojų komandoje bei tarp pardavėjo ir vartotojo. 

Dr. L. Vencė atvirauja, kad šis metodas padeda ne visiems, ypač, jeigu sėkmingiems pardavimams kelią pastoja pats produktas. „Kartais užtenka vos vieno susitikimo su verslo įmonių atstovais, kurio metu paaiškėja, jog jų produktas netinkamas, nereikalingas rinkos dalyviams ir jį reikia tobulinti. Tik vėliau galime galvoti, kaip paskatinti pardavimus, tačiau jų nebus, jeigu pirkėjams siūlomas produktas, pasirodo, yra kliuvinys.“Renginyje „Moters Vizija“ dr. Laura Vencė dalyves supažindins su S.C.A.R.F. metodu bei jo nauda pardavimo procesui. Kaip teigia lektorė, „kartais žmonės sugrįžta pas pardavėją ne dėl produkto, o dėl to, kaip jis yra parduodamas.“ Skaitykite plačiau apie šį renginį >>

Parašykite komentarą