Streso valdymas bendraujant su „sudėtingais“ klientų artimaisiais
Socialinį darbą dirbantys specialistai teikia paslaugas ne tik globos namų gyventojams, bet ir asmens namuose, dažnai bendrauja su klientų artimaisiais. Kaip rodo praktika, klientų artimieji norėdami savo artimam žmogui gero, ne visada atsižvelgia į darbuotojų galimybes ir gali kelti perteklius reikalavimus. Visą tai darbuotojams kelia įtampą ir stresą, nes ne visada teisingai išsakyti priekaištai, kritika, o kartais ir gan grubus elgesys – sukelia darbuotojams didelį stresą, gali paskatinti konfliktus. Ši mokymų programa yra skirta mokytis valdyti savo emocijas, ugdyti
gebėjimą greitai nusiraminti ir profesionaliai atsakyti į girdimus klientų artimųjų reikalavimus.
Uždaviniai:
- Supažindinti mokymų dalyvius su streso atsiradimo algoritmu, jo pliusais ir minusais.
- Supažindinti dalyvius su nuostatų ir įsitikinimų svarba streso ir konfliktų atsiradimui ar jų suvaldymui.
- Aptarti konkrečias darbines situacijas ir įsivertinti ką jose galima daryti kitaip, kad kiltų mažiau perteklinių emocijų, streso ir būtų suvaldytas konfliktas.
- Praktikuoti streso valdymo technikas ir metodus, kurie gali būti taikomi darbe, prieš darbą ir nusiraminanti po darbo dienos.
Pažymėjimai
Dalyviams bus išduodami 8 ak. val. pažymėjimai.
Mokymai gali būti tiek nuotoliniai, tiek organizuojami gyvai. Atvykstame į jūsų organizaciją arba galime pasiūlyti įvairias mokymų erdves.
Trukmė (nuo iki) 8 ak. val. nuo 9 iki 16 val.
Mokymų kaina dalyvių grupei (20 dalyvių) 1100 Eur nuotoliniu būdu, 1300 Eur gyvai.