Aprašymas
Socialinių paslaugų kokybės įvertinimas
Įsigiję mūsų kokybės įsivertinimo klausimyną, turėsite nuoširdžiai atsakyti į 35 teiginius trijose srityse: organizacijos vadyba, santykiai su klientais ir paslaugų teikimo procesas. Kuo daugiau darbuotojų užpildys klausimyną, tuo tikslesnį vaizdą matysite. Visi teiginiai yra suskirstyti į 17 kokybės rodiklių, kurie vertinami taškais. Surinktų taškų skaičius kiekvienoje dalyje parodo organizacijos kokybės vertinimą.
- Pirmą sritį „Organizacijos vadyba ir vadovybė“ sudaro 6 rodikliai, maksimalus galimas surinkti taškų skaičius yra 30 taškų (jeigu visi rodikliai įvertinami 5 balais).
- Antrą sritį „Paslaugų teikimo procesas“ sudaro 6 rodikliai, maksimalus galimas surinkti taškų skaičius yra 30 taškų (jeigu visi rodikliai įvertinami 5 balais).
- Trečią sritį „Santykis su klientu“ sudaro 5 rodikliai, maksimalus vertinimo skaičius yra 25 taškai (jeigu visi rodikliai įvertinami 5 balais).
Viso organizacija gali surinkti 85 taškus. Mažiau nei 40 taškų surinkusi organizacija laikoma neatitinkanti paslaugų kokybės reikalavimų.
Įsigiję mūsų parengtą klausimyną, jūs gausite jūsų organizacijos veiklos kokybės vertinimo ataskaitą, kurioje bus pateikiami įsivertinimo rezultatai pagal kiekvieną teiginį bei pagal 17 rodiklių kiekvienoje iš trijų sričių. Ataskaitoje taip pat pateikiama apibendrinta taškų ir vertinimo balų vidurkių lentelė, kurioje lengvai vizualiai matysite sritis, kuriose darbuotojai mato spragas, o kurias vertina labai teigiamai.
Kuo aukštesnis suteikiamo balo vidurkis, tuo daugiau darbuotojų sutinka, kad organizacijose konkreti praktika yra reguliari. Kai darbuotojų balų vidurkis yra 3 – 2,5 balai – yra tobulintinų sričių, reikalingi tam tikri korekcijos veiksmai. Jeigu vertinimų vidurkis mažiau negu 2,5 balo – organizacijos veikloje yra ženklių spragų, kurias būtina nedelsiant taisyti.
Atkreipiame dėmesį, kad siekiant objektyviai įvertinti paslaugų kokybę yra svarbus nepriklausomas paslaugų vertinimas bei klientų apklausos arba klientų stebėjimo ir pažangos duomenys.