,,Kokybė – tai filosofija, tai dėmesio sutelkimas į klientą, nuolatinis tobulėjimas ir komandinis darbas“.- F. Crosby
,,Kokybė – tai filosofija, tai dėmesio sutelkimas į klientą, nuolatinis tobulėjimas ir komandinis darbas“.- F. Crosby
Socialinių paslaugų kokybė yra daugialypė, ji priklauso nuo skirtingų veikėjų: paslaugų gavėjo (kliento), socialinio darbuotojo, artimųjų, įstaigos, teikiančios paslaugas partnerių ir steigėjų. Ją užtikrinti ir įvertinti yra labai sudėtinga, tačiau steigėjai ir finansuotojai vis dažniau kelia reikalavimus socialinių paslaugų organizacijoms vertinti kokybę ir ją matuoti.
Socialinio darbo kokybė neegzistuoja pati savaime, ją kuria organizacija, darbuotojai ir klientai bei partneriai kartu. Todėl kai kuriuos aspektus, tarkim organizacijos veikimą, darbuotojų motyvaciją yra lengviau įvertinti. Kitus aspektus, tokius kaip santykį su klientu ar kliento gyvenimo kokybę, įvertinti sunkiau. Mes siūlome unikalią socialinio darbo praktikų ir mokslininkų parengtą metodologiją vertinti kokybę. Kokybės užtikrinimas yra nuolatinio tobulėjimo procesas, todėl mes netik pasiūlysime jums vertinimo metodologiją, bet ir apmokinsime jūsų darbuotojus taikyti ją patiems ateityje.
Taip pat:
– Teikiame konsultacijas darbuotojams dėl kokybės vertinimo.
– Galime pravesti mokomąsias įsivertinimo sesija, po kurių jūsų darbuotojai išmoks patys atlikti kokybės įsivertinimą.
– Kviečiame susipažinti su nauju leidiniu, skirtu socialinių paslaugų kokybės vertinimui organizuoti. Daugiau apie leidinį >>
Siūlome jūsų komandai mokymus apie socialinių paslaugų kokybę.
Užpildyk užklausos formą ir mes su jumis susisieksime per 24 val.