,,Kokybė – tai filosofija, tai dėmesio sutelkimas į klientą, nuolatinis tobulėjimas ir komandinis darbas“.- F. Crosby
,,Kokybė – tai filosofija, tai dėmesio sutelkimas į klientą, nuolatinis tobulėjimas ir komandinis darbas“.- F. Crosby
Socialinių paslaugų kokybė yra daugialypė, ji priklauso nuo skirtingų veikėjų: paslaugų gavėjo (kliento), socialinio darbuotojo, artimųjų, įstaigos, teikiančios paslaugas partnerių ir steigėjų. Ją užtikrinti ir įvertinti yra labai sudėtinga, tačiau steigėjai ir finansuotojai vis dažniau kelia reikalavimus socialinių paslaugų organizacijoms vertinti kokybę ir matuoti savo veiklos rezultatus.
Socialinio darbo kokybė neegzistuoja pati savaime, ją kuria organizacija, darbuotojai ir klientai bei partneriai kartu. Todėl kai kuriuos aspektus, tarkim organizacijos veikimą, darbuotojų motyvaciją yra lengviau įvertinti. Kitus aspektus, tokius kaip santykį su klientu ar kliento gyvenimo kokybę, įvertinti sunkiau.
Mes siūlome unikalią socialinio darbo praktikų ir mokslininkų parengtą metodologiją vertinti socialinių paslaugų kokybę. Kokybės užtikrinimas yra nuolatinio tobulėjimo procesas, todėl svarbu ne tik įvertinti kokybę, bet ir nuolat ją puoselėti.
Socialinių paslaugų kokybės vertinimo metodika paremta:
Taip pat:
Užpildyk užklausos formą ir mes su jumis susisieksime per 24 val.