Socialinių paslaugų kokybės vertinimas

,,Kokybė – tai filosofija, tai dėmesio sutelkimas į klientą, nuolatinis tobulėjimas ir komandinis darbas“.- F. Crosby

Socialinių paslaugų kokybės vertinimas

Socialinių paslaugų kokybė yra daugialypė, ji priklauso nuo skirtingų veikėjų: paslaugų gavėjo (kliento), socialinio darbuotojo, artimųjų, įstaigos, teikiančios paslaugas partnerių ir steigėjų. Ją užtikrinti ir įvertinti yra labai sudėtinga, tačiau steigėjai ir finansuotojai vis dažniau kelia reikalavimus socialinių paslaugų organizacijoms vertinti kokybę ir ją matuoti.

Socialinio darbo kokybė neegzistuoja pati savaime, ją kuria organizacija, darbuotojai ir klientai bei partneriai kartu. Todėl kai kuriuos aspektus, tarkim organizacijos veikimą, darbuotojų motyvaciją yra lengviau įvertinti. Kitus aspektus, tokius kaip santykį su klientu ar kliento gyvenimo kokybę, įvertinti sunkiau. Mes siūlome unikalią socialinio darbo praktikų ir mokslininkų parengtą metodologiją vertinti kokybę. Kokybės užtikrinimas yra nuolatinio tobulėjimo procesas, todėl mes netik pasiūlysime jums vertinimo metodologiją, bet ir apmokinsime jūsų darbuotojus taikyti ją patiems ateityje.

Kas sudaro paslaugų kokybės vertinimo metodiką:

  • Organizacijos įsivertinimas (standartizuota anketa), kai organizacijos darbuotojai patys įsivertina savo organizacijų situaciją. Klausimyną sudaro 17 rodiklių (35 teiginiai):
  • Kokybiniai interviu organizacijoje, kurių metu ekspertai kalbėdami su vadovais, darbuotojais ir paslaugų gavėjais patikrina jūsų paslaugų teikimo patikrą;
  • Vertinimo pabaigoje mes pateiksime detalią ataskaitą pagal visus 17 rodiklių su rekomendacijomis veiklos tobulinimui, kurias jūs lengvai galėsite integruoti į įstaigos metinį planą;
  • Esant poreikiui, galime jums padėti parengti tam tikrą dokumentaciją (pvz. etikos kodeksas, darbuotojų motyvavimo tvarka, teisių užtikrinimo tvarka, kokybės politika) reikalingą kokybei užtikrinti. Dokumentai atitinka LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teisės aktus.

 

Taip pat:
– Teikiame konsultacijas darbuotojams dėl kokybės vertinimo.
– Galime pravesti mokomąsias įsivertinimo sesija, po kurių jūsų darbuotojai išmoks patys atlikti kokybės įsivertinimą.

Taip pat siūlome jūsų komandai mokymus apie socialinių paslaugų kokybę.

Norėdami gauti daugiau informacijos SUSIEKITE

Užpildyk užklausos formą ir mes su jumis susisieksime per 24 val.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.