Socialinio poveikio matavimas

Socialinio poveikio matavimas

Socialinio verslo organizacijos skiriasi nuo tradicinio verslo kuriamu socialiniu poveikiu. Yra kiti svarbūs aspektai: socialinė misija, darbuotojų darbo sąlygos, skaidrumas, tvarumas, pelno reinvestavimas, inovacijos, tačiau svarbiausia, kokį konkrečiai išmatuojamą socialinį poveikį kuria verslo organizacija.

Kas yra socialinis poveikis

Socialinis poveikis dažniausiai apibudinamas kaip teigiamas ir reikšmingas pokytis, lemiantis socialinių aplinkybių (darbo, pajamų, gyvenimo kokybės, nuostatų, emocinės būklės, gebėjimų ir t.t.) pasikeitimą. Taigi, poveikį išmatuoti nėra lengva, nes kai kurie poveikio rodikliai gali būti objektyviai išmatuojami, tačiau dar daugiau yra matuojami subjektyviai.

Duomenų apie socialinį poveikį rinkimo metodai:

  • Interviu su jūsų klientais ar artimaisiais
  • Anketinės apklausos
  • Grupinės diskusijos
  • Ataskaitų ir kitų dokumentų analizė
  • Diskurso tyrimai
  • Stebėjimas
  • Refleksijos
  • Dienoraščių analizė

Mes padedame:

  • Išsikelti pagrindinius socialinio verslo strateginius tikslus
  • Pasirengti socialinio poveikio matavimo rodiklius
  • Sukurti poveikio matavimo metodologijas, parengti skales
  • Atlikti poveikio vertinimą jūsų organizacijoje

Registruokitės konsultacijai dabar

Užpildyk šią formą ir mes su jumis susisieksime per 24 val.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.