Patvirtinta nauja mokymų programa apie japoniškas KAIZEN metodas
2025 rugsėjo mėnesį agentūra Profesinių kompetencijų tobulinimo centre patvirtino naują mokymų programą apie japoniško KAIZEN metodo taikymą socialinių paslaugų ar kitų viešųjų paslaugų srityse. Programos apimtis 8 ak. val. Dalyviams bus išduodami programos baigimą patvirtinantys pažymėjimai. Programos kodas SD202500525.
KAIZEN jau daugelį dešimtmečių yra sėkmingai taikomas verslo sektoriuje, tačiau socialinių paslaugų ar kitose srityse tai dar naujiena. KAIZEN – tai japonų kilmės nuolatinio gerinimo metodas, išpopuliarėjęs verslo vadyboje ir vis plačiau taikomas įvairiose srityse, įskaitant socialinį darbą. Pats terminas „Kaizen“ sudarytas iš žodžių kai (pokytis) ir zen (geras) – pažodžiui reiškia gerą pokytį, o plačiau – nuolatinį tobulėjimą kasdien. Šio metodo esmė – daryti mažus, nuoseklius patobulinimus kasdien, įtraukiant visus darbuotojus, kad ilgainiui būtų pasiekti reikšmingi kokybės pokyčiai.
Literatūros analizė atlikta 2025 m. atskleidė, kad KAIZEN taikymas padeda įtraukti darbuotojus, didina jų motyvaciją, reikšmingai pagerina procesus ir didina paslaugų gavėjų pasitenkinimą. O taip pat lyginant su kitais kokybės vadybos metodais (pvz. ISO 9001), KAIZEN reikšmingai didina darbuotojų dalyvavimą.
Šios naujos mokymų programos tikslas – supažindinti dalyvius su KAIZEN metodo principais bei jų taikymo galimybėmis socialinio darbo praktikoje planuojant ir teikiant socialines paslaugas bei vertinant paslaugų veiksmingumą.
Programos uždaviniai:
- Supažindinti dalyvius su KAIZEN metodo teoriniais pagrindais: suteikti žinių apie KAIZEN metodo kilmę, jo pagrindinius principus ir praktinį taikymą.
- Suteikti praktinių įgūdžių, kaip efektyviai naudoti KAIZEN metodą paslaugų planavime, organizavime ir teikime.
- Aptarti gerąsias darbuotojų įtraukimo praktikas siekiant paslaugų kokybės gerinimo.
- Aptarti su dalyviais kaip naudoti KAIZEN metodą nuolatiniam grįžtamajam ryšiui su paslaugų gavėjais, siekiant greitai ir efektyviai reaguoti į jų poreikius.
- Skatinti organizacijų nuolatinio tobulinimo kultūrą ir asmeninį darbuotojų įsitraukimą.
Kviečiame plačiau susipažinti su KAIZEN mokymų turiniu >>