Programa socialiniams darbuotojams: Kaip dirbti su klientais ir „neperdegti“

Mokymai socialiniams darbuotojams paremta neuromokslų atradimais: Kaip dirbti su klientais ir „neperdegti“

Programa socialiniams darbuotojams: Kaip dirbti su klientais ir „neperdegti“

Kas unikalu?

Visų žmonių smegenys turi tą pačią struktūrą ir veikia pagal tą pačią schemą. Šiuolaikinis mokslas jau turi įrankius pažvelgti į biologinius procesus mūsų smegenyse ir nustatyti tam tikrus dėsningumus kaip mes priimame sprendimą. Šiuose mokymuose paaiškinsime procesą kaip smegenys priima sprendimą, kada žmogus motyvuotas ir nori keisti aplinkybes, kokios priežastys gali lemti, kad tie pokyčiai nevyksta. Taip pat mokymų metu suteiksime praktinių patarimų kaip socialiniams darbuotojams saugoti save ir susitaikyti su lėta arba nevykstančia pažanga darbe su klientais ir kaip tą pažangą paskatinti.

SCARF modelis leidžia pažvelgti į žmones remiantis neuromokslinių smegenų tyrimų duomenimis. Neuromokslai tiria biologines nervų sistemos funkcijas. SCARF modelis išskiria penkis svarbius poreikius, kurių tenkinimo reikalauja kiekvieno žmogaus smegenys. Vis daugiau tyrimų įrodo, kad smegenys yra socialinis organas ir joms būtinas bendradarbiavimas. SCARF tai statusas (Status), užtikrintumas (Certainty), autonomija (Autonomy), ryšys (Relatedness) ir teisingumas (Fairness). Neuromoksliniai tyrimai rodo, kad bent vieno kliento poreikio netenkinimas trukdo siekti efektyvaus socialinių problemų sprendimo proceso. Nustatyta, kad šie poreikiai yra prigimtiniai ir jų netenkinimas klientams sukelia paslaugos atsisakymo atsaką smegenyse. Tuo metu, kai šie penki poreikiai yra patenkinti klientas dažniausiai priima sprendimą keistis ir bendradarbiauti.

Mokymų nauda dalyviams:

  • Mokymų dalyviai gebės atpažinti ir valdyti socialines grėsmes, kurios kyla jų darbo vietoje.
  • Mokysis valdyti savo emocijas, kad užtikrintų savo ir klientų socialinių SCARF poreikių patenkinimą.
  • Po mokymų įgis žinių apie smegenų veiklos procesus ir sprendimų priėmimo eigą.
  • Po mokymų dalyviai gebės sukurti socialiniam darbui palankią emocinę aplinką su klientais.
  • Dalyviai išbandys praktines užduotis, kurios padės spręsti bendravimo sunkumus ne tik darbinėse, bet ir asmeninėse situacijose.

MOKYMŲ LEKTORĖ:

Laura Vencė

DR. LAURA VENCĖ

Neuromokslininė, darbuotojų emocijų valdymo kompetencijų ugdymo konsultantė.

Plačiau apie Laurą >>

DIENOTVARKĖ:

Praktinė užduotis: Klientų portretų aptarimas. Klientų grėsmės ir noro bendradarbiauti žemėlapio braižymas. STATUSAS (Status). Praktika: statuso poreikio vertinimas (situacinė užduotis).

Praktika: užtikrintumo poreikio vertinimas (situacinė užduotis).

Praktika: autonomijos poreikio vertinimas (situacinė užduotis). RYŠYS (Relatedness). Praktika: ryšio poreikio vertinimas (situacinė užduotis).

Praktika: teisingumo jausmo poreikio vertinimas (situacinė užduotis). SCARF modelio taikymo praktikoje aptarimas.

UŽSAKYTI:

Sudomino? Užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime, kad aptartumėme aktualias detales dėl šių mokymų jūsų komandai.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.